Acer Chromebook Plus 515 CB515-2H-32UH - Reviews

• Test panel 9 dec 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Chromebook Plus 515 CB515-2H-32UH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s***************@o********** 22-12-2023

Prima snele apparat voor dagelijkse online bezigheden.

Een goede vervanger voor een laptop.
Voldoende voor dagelijkse surf activiteiten, film kijken of even je mail controleren en afhandelen.
Start super snel op. Baterij laadt snel op en houd lang vol. Zelfs tot 8-9 uur lang.
Beste snel, goede geluid. heldere scherm.
Mooi design, leuke elementen op de deksel. Ziet erg degelijk uit.
Redelijk licht wat betreft de gewicht.

Pluspunten

• mooi design
  • licht van gewicht

Nicje84 15-12-2023

Fijne product voor alle dag.

Ik vind het een mooi uitziend product, mooie kleur grijs en de buitenkant van de laptop heeft een klein ribbeltje waardoor hij niet saai oogt. Het product is gebruiksvriendelijk, past makkelijk in een tas omdat hij kleiner is dan een laptop en niet zwaar in gewicht is. De batterij gaat een hele werkdag mee en als het nog nodig is kan je hem s avonds in je luie stoel nog gebruiken. Bij het openklappen van de laptop is hij gelijk aan en kan je dmv een pincode of connectie met je bluetooth hem direct gebruiken. Scheelt een hoop opstart tijd.
Het beeldscherm is haarscherp en prettig aan je ogen na een werkdag, de ogen zijn minder vermoeid.
Ik heb dit product 3 weken mogen testen, en bevalt me prettiger als een laptop. Dit is gewoon een grote versie van een smartphone.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Batterij duur
  • Prijs kwaliteit
  • Start snel op na openen
  • Lang snoer

Minpunten

• Touchscreen in deze tijd